Wednesday, June 8, 2011

WARNA WARNI DI HATI BERSAMA KOTEX







Seperti korang tau sekarang ni kotex ada keluar produk baru iaitu KOTEX® LUXE* Ultrathin Design pads yang berwarna warni memang cantik sangat2 design tu cik lala suka sangat.


Terdapat 2 kelebihan produk baru ni bila korang pakai pad ni rasa macam tak pakai apa-apa pun sebab pad ni ringan sangat2 dengan ada bahan penyerap super untuk perlindungan dari kebocoran.lepas tu pad ni jugak lembut bila pakai dan penghujung kapas lembut bila terkena kulit kita tak lah terasa sakit.terdapat 6 desing untuk produk ni tau semua cantik warna warni.



cantikan bungkusan ni cik lala suka



cute design


Bagi korang yang nak tahu banyak lagi information untuk produk ni korang boleh pergi ke laman sosial http://www.kotex.com.my/wow/ atau taip jah dekat unclu google kotex malaysia lagi mudah dalam laman ni.


Korang boleh jawap soalan2 tentang diri korang di wow personality dan join diorang punya member untuk dapat simple percuma tapi ambil masa 3 hingga 4 minggu untuk sampai di depan rumah korang.bukan setakat tu saja terdapat jugak download wow tollkit dan wacth wow tvc.oklah cik lala nak pergi borong kotex.

p/s:ops lupa pulak nak bagi tahu korang sekarang kotex ada buat peraduan tau..hadiah sangat2 menarik so sape2 nak join korang just online laman web sosial kotex...

2 comments:

  1. sembng la kat chat box aku..ko buat la satu chat bnox..rindu doh!

    ReplyDelete
  2. ko rindu lagi ka kat aku ingat dah lupa dah
    hehehe

    ReplyDelete