Wednesday, April 27, 2011

jatuh cinta dengan Liz Claiborne yang cantik

sejak 2 menjak nie aku selalu sangat online pi sebukan diri dalam blog shop...dah nak dapat gaji so nak tengok apew yang berkenan dihati pinkpurple aku nie...aku rase nak beli bag konon nye leh gaya pi mana pun...so my coz is Liz Claiborne...cantik sangat2 rase nak sekarang jugak...mak dik nak...balik lari duk bawah ketik mak sambil nangis hehehe...tapi gaji lambat lagi...terpakse lah aku simpan perasaan nie sampai membukit sampai dah x bleh bukit2 lagi dah...


aku jenis yang suka barang yang comel2 dimata aku jew lah korang x taw lah kan...nie lah beg yang dimaksudkan aku dari tadi membebel sowang sambil nangis...










warna dye cantik sangat2....bawak pi jalan2 or pi ofis pun leh...cun jew bila jalan..hahaha pasan la pulak cik lala di petang hari nie sambil makan coklat cadberry...harap2 tercapailah impian lala nak beli bag nie...lesap lak lah duit lala 300 huhuhuhu nak wat cen ne dah berkenankan....terpaksa lah...

No comments:

Post a Comment