Thursday, March 24, 2011

alamak keta beteri abis..cen ne nie

dijadikan citer semalam aku ngan kawan g pneng tuk jumpe nenek kawan aku..lama gak lah kami kat sana..sembang nye sembang dah kul 10.30 mlm ..so kitaowang pun nak balik lah.. kalu lewat sangat takut jadi pew2 lak kan biasa lah pompuan kan..untuk hilangkan ngantok kami nyayi lah macam2 sore sumbang dan yang paling best sore mesti lah aku huhuhuh(pasan lak).. so kami terus nyayi n dah sampai kat tol pendang..coz mlm nie aku tido umah kawan aku jew..tiba2 dvd plyer 2 cen terpadam jew kami sume hairan n lampu lak dah x terang..gabra giler lah tekan minyak pun keta cen x larat jew nak jalan...dah la kat belakang kitaowng lori..kami pun terus kan jugak selagi keta masih boleh bergerak...lepas jew tol pendang benti jap kasi die cas balik kata bro ensem yang tolong kami 2..lepas 15minit kami teruskan lagi perjalanan kami tapi lampu masih tak terang n macam x der jew lampu ...sampai jew 1 tempat kami nak wat lagi cen bro 2 cakap cas balik tpi benti jew trus mati keta nie..dah la tempat 2 gelap ..kami minta tolong kat owng tapi owng x nak benti..lame gak lah kat citu ngan krdit tpon kmi sume abis...dah la tengah malam...bayangkan betapa takut nye kami..kawan aku dah bengang geler owng x tolong so dye nak tolak keta ngan kawan aku lagi sowng n aku tolong start kan..so idup keta 2 lame gak kami biarkan dye cas..so ase dah boleh jalan kami pun teruskan tapi x nampak pew coz lampu x leh guna..coz beti x cukup..kami gunakan lampu handphone sebagai insyarat kat keta depan takot dye langar kami dah x dak lampu...sampai jew kat umah kawan terus mati keta... sungguh kecewa kami ngan owng yang bawak keta n wak moto kat situ...owng dalam susah x tolong...apew2 pun kami syukur kami selamat...pagi nie masuk keja ngan mata bengkak x cukup tido..hurm

No comments:

Post a Comment